Azar Saiyar: Historien sipprar fram under naglarna – Bakochframteckning Uppgifter och verk delaktighet Vems delaktighet? Försök rita från modell med den hand du vanligtvis inte använder. Rita av… »
Azar Saiyar: Historien sipprar fram under naglarna – Förr och nu, bildpar Uppgifter och verk delaktighet Vems delaktighet? I sitt verk använde Saiyar arkivbilder. Leta upp en gammal bild som du… »
Azar Saiyar: Historien sipprar fram under naglarna – Vems skola?, hälsningar till framtidens skola Uppgifter och verk delaktighet Vems delaktighet? Vårt skolsystem anses på många sätt vara jämlikt eller sträva till jämlikhet. Tycker… »
Azar Saiyar: Historien sipprar fram under naglarna – Diskussionsuppgift Uppgifter och verk delaktighet Vems delaktighet? Hurdana känslor väckte verket? Till hurdana ställen och stämningar förde verket tittaren? Vilka… »
VERK: Azar Saiyar – Historien sipprar fram under naglarna Uppgifter och verk delaktighet Vems delaktighet? 2016 | längd 7:20 Förut trodde man att vänsterhänthet orsakar kriminalitet, enfaldighet och… »
Maija Blåfield: Om jag vore begraven i gathörnet – Delaktighet, diskutera Uppgifter och verk delaktighet Vems delaktighet? Vad menas med delaktighet? I hurdana situationer upplever du dig delaktig? Hur uppstår… »
Maija Blåfield: Om jag vore begraven i gathörnet – Det här vill jag visa upp, målning/mediekonstverk Uppgifter och verk delaktighet Vems delaktighet? Verkets berättare visar oss viktiga och meningsfulla platser hon funnit, skönhet i vardagliga… »
Maija Blåfield: Om jag vore begraven i gathörnet – Bilder på det vanliga Uppgifter och verk delaktighet Vems delaktighet? Finns det något bekant i Blåfields berättare? Hurdana saker gjorde hon? Påminde verket… »
Maija Blåfield: Om jag vore begraven i gathörnet – Upptäckta toner Uppgifter och verk delaktighet Vems delaktighet? Leta upp en plats man oftast bara går förbi eller inte uppfattar som… »
Maija Blåfield: Om jag vore begraven i gathörnet – Skriv Uppgifter och verk delaktighet Vems delaktighet? Välj minst tre av följande ord och använd orden i meningar om verket.… »